شرایط و ضوابط سفارش کالا

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی دینوپارت  و سفارش كالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد.
خرید کالا از فروشگاه اینترنتی دینوپارت بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک، و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
خدمات و محتويات این پایگاه براى استفاده شخصى و غير تجارى مشتریان عرضه شده است. مالکیت معنوی اطلاعات موجود در پایگاه دینوپارت به شرکت دی نو آوران پارت متعلق است. و هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني خواهد داشت.

هر گونه استفاده از محتويات پایگاه دینوپارت  فقط با اطلاع قبلی و اجازه کتبی مسئولین دینوپارت  امکان پذیر می باشد. براى اخذ اجازه کتبی لطفا به يکی از روشهای ذکر شده در بخش “تماس  با ما” تماس بگيريد. نقل قول از محتويات پایگاه دینوپارت  برای پایگاه ها و وبلاگ های شخصی که منافع غیر تجاری را دنبال می کنند، با ذکر منبع مجاز است.

كاربران متعهد هستند که در دسترسی به پایگاه دینوپارت  مقاصدی خارج از حوزه سفارش اینترنتی کالا را دنبال نکنند.
كاربران هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحيح كامل را در پایگاه درج کنند. بديهي است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.
فروشگاه دینوپارت  هيچ گونه مسئوليتي را در مورد کارکرد پایگاه که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این پایگاه می باشند (همانند نقص اينترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غيره) نمی پذیرد.
پایگاه دینوپارت  هيچ گونه مسئوليتي را در قبال محتويات سایتهایی که ارتباط به آنها به واسطه آگهی و یا لینک در دینوپارت  شکل می گیرد، پذیرا نیست.
تمام ابزاری که در فروشگاه دینوپارت  با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و كاربران متعهد هستند که از اين ابزار صرفا برای ارسال و دريافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش كالا باشد. پایگاه دینوپارت  هيچ گونه مسئوليتي را در قبال محتويات پیام های کاربران نمی پذیرد.
تمام شرایط و خدمات پایگاه دینوپارت برمبنای آخرین سیاستهای این پایگاه شکل گرفته و تغییرات احتمالی این شرایط و خدمات در اخبار پایگاه مندرج می گردد.
ارتباط پایگاه دینوپارت با کاربران فقط از طریق www.dinopart.com بر قرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند  همانند نشانی، تلفن و … صورت می پذیرد. پایگاه دینوپارت  به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفين غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا سعی خواهد کرد حتی المقدور از حريم شخصی کاربران دفاع کند.

ارتباط مستقيم با کاربران

پایگاه دینوپارت  به دنبال رضايت کامل کاربران گرامی است. اگر به هر دلیلی رضايت از كار ما حاصل نشده، لطفا مراتب را با تماس تلفنی به اطلاع ما برسانید.
ضمنا کاربران گرامی می توانند در هر زمان كه مايل باشند پرسشهای خود را به يکی از روشهای ذکر شده در بخش تماس با دینوپارت  برای ما ارسال و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایند.

شرایط و خدمات فروش

از نظر حقوقی، در معاملات پایگاه دینوپارت ، فروشگاه دینوپارت  یا نماینده رسمی آن شرکت، به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند. فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که کاربر سفارش دهنده آن را در پایگاه دینوپارت  درج نموده است. پایگاه دینوپارت  به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و زمان ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع سفارش دهنده می رساند.

خدمات پس از فروش

شرایط خدمات پس از فروش هر کالا در قسمت توضیحات آن ذکر شده است. در صورت عدم ذکر شرایط گارانتی در قسمت توضیحات کالا، این بدان معناست که دینوپارت  خدمات پس از فروشی برای آن کالا ندارد.

شرایط تحویل، ارجاع و تعویض کالا

هرگونه نقص و یا عیب فنی بایستی در مدت 7 روز پس از دریافت کالا به مرکز ارتباط مشتریان پایگاه دینوپارت  اطلاع داده شود و در صورت اثبات نقص و یا عیب فنی کالا با مسئولیت پایگاه دینوپارت  تعمیر و یا جایگزین می گردد. در صورت گذشت بیش از 7 روز از زمان دریافت کالا وجود نقص و عیب در کالای دریافتی پذیرفتنی نیست.

در صورت بروز اختلاف بین طرفین، دادگاه عمومی تهران محل عقد صالح می باشد.