دسته‌بندی نشده

نرم افزار دینوپارت را چگونه و از کجا دانلود کنم؟

DinopartAppInstall

نرم افزار دینوپارت

برنامه موبایلی دینوپارت اپلیکیشنی است که این مجموعه در راستای بهبود خدمات خود ارائه داده. با استفاده از این برنامه می توانید از قابلیت های مختلفی که در آن ارائه شده، مثل امکان مدیریت انبار خود، میزان فروش ویا خرید ، پرداخت و یا درخواست تسویه و درکل مدیریت پنل فروش  و… بهره ببرید. اما ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که چگونه نسخه اصلی این نرم افزار را دانلود کرده و روی گوشی تلفن همراه خود نصب نمایید؟

در این مقاله میتوان داریم نحوه وارد شدن به برنامه دینوپارت را به شما آموزش دهیم. پس اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که به دنبال آموزش نصب و وارد شدن به برنامه دینوپارت می گردید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

موضوعاتی که در این مقاله به آنها پرداخته خواهد شد، به شرح ذیل است:

  • طریقه وارد شدن به برنامه دینوپارت
  • آموزش نصب برنامه دینوپارت

 

طریقه وارد شدن به برنامه دینوپارت

یکی از موضوعاتی که زندگی افراد در سرتاسر جهان را تحت تاثیر خود قرار داده، امکان خرید و فروش ساده و ایمن است. در واقع شرکت ها و مجموعه های مختلف در جهان همواره در تلاش هستند تا شرایطی را فراهم کنند که افراد بتوانند به شکل بهتری از این امکان برخوردار شوند. امروزه اینترنت یکی از اصلی ترین راه های حصول به این هدف بزرگ است. شما می توانید به کمک موبایل و یا کامپروتر شخصی از اینترنت آن استفاده کنید  و تمام مراحل خرید یا فروش را به سادگی انجام دهید

یکی از شرکت هایی که در زمینه فراهم ساختن ارتباط خرید و فروش میان مشترکین جامعه و خصوصا در زمینه ماشین الات فعالیت دارد، سایت دینوپارت است. شما می توانید به راحتی یک اکانت حرفه ای برای خود تهیه کرده و با استفاده از آن تمام فعالیت های خود را از طریق پنل آن در کنترل کنید. موضوعی که وجود دارد این است که ما در راستای ایجاد شرایط بهتر خدمات مختلفی را برای کاربران خود فراهم کرده یکی از این خدمات ارائه برنامه دینوپارت است.

 

با استفاده از برنامه دینوپارت می توانید به بهترین نحو ممکن عملکردهای وابسته به سیم کارت خود را مدیریت کنید.

در ادامه نحوه نصب برنامه دینوپارت به همراه نحوه وارد شدن به این نرم افزار را به شما آموزش خواهیم داد.

 

آموزش نصب برنامه دینوپارت

در راستای کار با برنامه دینوپارت باید در اولین گام اقدام به نصب و فعالسازی برنامه دینوپارت کنید. به همین منظور شما باید مراحل زیر را دنبال نمایید:

  1. در اولین گام از فرآیند نصب برنامه دینوپارت شما می توانید از طریق وب سایت یا برنامه پلی استور اقدام نمایید.
  2. در این مقاله نحوه نصب برنامه دینوپارت از طریق وب سایت دینوپارت را آموزش خواهیم داد. در همین راستا شما باید وارد وب سایت رسمی این سایت از طریق جستجوگر اینترنت خود شود

3. برای این کار یا نشانی    https://dinopart.comرا در جستجوگر خود تایپ کنید

  1. و یا نام دینوپارت را جستجو کنید و روی لینک آدرس سایت کلیک کنید

  1. با کلیک روی لینک های سایت دینوپارت وارد شوید

  1. سپس در گام بعدی لازم است که در صفحه اصلی وب سایت دینوپارت اسکرول کرده و در نهایت همانند تصویر زیر روی دکمه Android قرار گرفته در صفحه را لمس نمایید.

حال پیغامی به صورت پاپ آپ به شما نشان داده می شود که نرم افزار در حال دانلود است ، پس از دانلود پیغام دیگری مبنی بر اتمام دانلود نمایش داده میشود با لمس گزینه Open  از شما سوال پرسیده میشود که ایا مایل به نصب نرم افزار هستید با لمس گزینه Install باید اجازه دانلود برنامه را بدهید.

  1. در مرحله بعد و زمانی که نصب برنامه دینوپارت با موفقیت پشت سر گذاشته شد، زمان آن می رسد تا طریقه مورد نظر خود برای وارد شدن به برنامه دینوپارت را تعیین نمایید.
  2. در نهایت شما وارد برنامه دینوپارت شده اید و می توانید به راحتی از امکانات و قابلیت های ارائه شده در آن بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *